Friday 19 August 2011

UNTUK MASA DEPAN MEREKA


AKU DAN ISTERI

Aku bersama ISTERI @ PERMAISURI hidupku Farah Aini.insan yg sentiasa disisiku,
yg sanggup susah senang bersamaku.
insan yg tidak pernah jemu menyayangi dan mengambil berat ttg aku.
banyak impian yg aku dan isteri ingin capai.
banyak impian kami berdua utk 2 orang permata hati kami.
banyak lg harapan dan impian yg kami perlu capai satu persatu demi masa depan kami sekeluarga.

PUTERI DAN PUTERA


Permata hati kami.alhamdullillah....dikurniakan 2 orang anak,
yg menjadi penyeri hidup aku sekeluarga.
masa depan anak2 aku ditangan aku.aku pun seperti ibubapa yg lain jg,
inginkan semua yg terbaik utk anak2.
merekalah sumber inspirasi aku utk terus membina masa depan kami semua.

NUR FASHA ADRINA


Puteri sulongku.....Fasha,umur hampir 4 tahun.
mulutnya blh tahan...hihi.
"papa nk pi demo ka..?"
"papa nk pi go go taipan ka..?"
itulah soalan2 yg selalu sgt dia bertanya padaku setiap kali aku tengah bersiap utk keluar.
bila dipasang lagu "Fikirkan Boleh"...dia tahu rentak tari lagu semangat itu...hihi.

MUHAMMAD ALIFF HAKIMI


Yang ni putera aku,anak no 2 kami....baru setahun umurnya.
kehadirannya menambah keceriaan kami sekeluarga.
pewaris nii.....hihihi.
seorang perempuan,seorang lelaki...syukur sgt2 pada Yang Maha Esa.

Masih kecil anak2 aku.dan sebagai bapa,sebagai suami,sebagai ketua keluarga
tanggungjawab aku utk menyediakan yg terbaik utk isteri dan anak2.
masa depan mereka bergantung pada usaha aku.
insyallah...akan aku sediakan yg paling terbaik utk keluargaku.
 anak2 aku mesti membesar dlm keadaan yg cukup selesa.
akan aku usahakan agar anak2 aku mendapat pendidikan yg cukup sempurna,
dunia dan akhirat.
cukuplah aku saja yg merasa jerit perih melalui waktu2 susah dulu.
semoga diizinkan olehNYA agar anak2 aku tidak perlu merasa jerit perih tersebut.
sekarang adalah masa untuk aku membina masa depan untuk mereka.
sekarang adalah masa untuk aku membina sebuah empayar....
empayar perniagaan yg blh membantu semua org2 disekeliling kami.
tapi semua itu susah nk aku capai andai aku sekadar mengharapkan makan gaji saja.
bukan tak bagus makan gaji,tp agak susah utk aku penuhi semua keperluan tersebut.
sebab itu jugalah aku bersama AT181.dgn berniaga sajalah aku mampu
merealisasikan impian aku dan isteri,agar anak2 kami mendapat semua yg terbaik.
bersama AT181 jugalah aku dan isteri membina impian utk dicapai,
 yg dulunya kami tak pernah berani pun utk memasang impian.
tp hari ini...alhamdullillah syukur sgt2 dgn rezeki tuhan.
satu persatu impian kami berdua berjaya dicapai.
walaupun bukan semua impian yg dh kami capai......tapi tak mustahil untuk kami terus capai dan genggam semua impian kami tersebut.semoga sentiasa diizinkan Allah semua apa yg kami inginkan
dapat dicapai....bersama AT181.aminnnn.......!!!! 







No comments:

Post a Comment