Thursday 11 August 2011

2 BULAN PERTAMA AKU

SENARAI NAMA

 Inilah gerak kerjaku dlm 2 bulan pertama bersama AT181.pertama sekali aku sediakan senarai nama seperti dicadangkan oleh upline aku."tulis sajalah nama sapa saja yg jd kawan hang,kita pi kongsi peluang dgn depa".mereka semua nk atau tak no 2,yg penting kami pergi jumpa,kongsi peluang.aku pun buat sajalah.


TEMUJANJI
Dari senarai nama tersebut,aku mula buat TEMUJANJI.aku digalakkan utk
buat sebanyak mungkin temujanji.temujanji??sebanyak mungkin??
mudah saja tu,temujanji kat mana2 pun blh jumpa asal selesa.
nk banyak...pun mudah,aku ajak ja kawan2 aku pergi minum sambil sembang2.
mesti boleh sebab senang sangat...hihi. 

FOLLOW
Dlm masa yg sama juga,aku ikut saja apa cadangan2 dr dari uplineku.aku selalu tengok,dengar dan ikut apa yg dia buat.aku buang rasa ego,buang rasa hebat.buang alasan.yg aku tahu,aku kena ikut cara dia.sbb dia dh buat dan memang berkesan caranya,memang menjadi.so ikut sajalah... 

BELAJAR


Dlm 2 bulan itulah aku dpt belajar serba sedikit dari CDM Fitri.masa tu byk jg yg dia ajar aku,byk jg yg aku tanya.....hihi.
yerlah,aku ni ZERO/KOSONG ttg ilmu berniaga,sbb tu aku kena byk mendengar nasihat2 ttg biz ni darinya.aku tak bantah.aku tahu semua yg uplineku beritahu,nasihat yg dia bg adalah utk kebaikan biz aku jg.aku gunakan sebaik mungkin masa2 dia terluang utk ambik ilmu dan belajar.masa tu aku dah ada SEMANGAT dan KEMAHUAN.dari situ aku terus BELAJAR,ambik ILMU......sbb aku dh terfikir utk berdemo....hihi.


*Itu cara aku,klu sesuai blh guna.
klu tak terpulang la.*

                                                               


No comments:

Post a Comment