Monday 15 August 2011

HEBATNYA MOMENTUM MELANCONG

PAKEJ PERLANCONGAN PERCUMA

Pakej melancong percuma VVIP Trip,semuanya sponsor,FREE!!
sesiapa sj warga AKADEMI TAIPAN 181 blh fight utk dptkan tiket ini.
yg baru bermula blh fight,yg dh lama pun blh fight.
rugi sgt2 la klu dlm pakej melancong mcm ni,sesiapa x cuba fight sebaik mungkin.
pengalaman aku selepas balik melancong dr Beijing,mmg senang nk berniaga.
sbb apa...?sbb riuh sekampung aku pergi Beijing,
terkejut semua kawan2 aku pergi Beijing,
semua naik heran....aku naik apa??naik semangat la...hihi.
yer la,semua yg riuh,yg terkejut,yg heran.....semua tu PROSPEK la kan....huhuhu.
lg pun,secara tak sedar,group pun dh berkembang semasa kita fight pakej melancong.
sbb tu kita perlu fight pakej melancong..........byk kelebihannya.
cuba btl2 fight,jgn give up...fight,fight,fight sampai dapat.
mana tahu,blh dpt 2 tiket klu fight btl.1 tiket Belgium/Holland,1 tiket Umrah.
dpt tiket umrah blh jg hadiahkan kpd ibu tercinta di kampung, 
tanda sebagai membalas jasanya yg membesarkan aku dgn penuh
kasih sayang.tiket Belgium/Holland....
aku nk bawa my darling honeymoon la....
honeymoon lagiiii....hahaha.


TINDAKAN @ ACTION


Mcm mana aku nk mula,mcm mana aku nk dpt pakej melancong,mcm mana nk dapat income??
semuanya kena bermula dgn TINDAKAN @ ACTION.tanpa tindakan,
semua apa yg aku nk susah nk capai.
CDM2 Otai,uplineku selalu sebut "ACTION IS POWER".....
ooo...baru aku faham,apa sj impian aku,kemahuan aku,tidak akan tercapai
tanpa sebarang tindakan,walaupun dgn semangat yg hebat.
tindakan mcm mana yg aku patut buat,mcm mana nk bertindak.....?
aku bertanya pada upline aku.satu persatu upline aku terangkan,agar aku btl2 fhm.
alhamdullillah....itu pun salah satu cara aku dibimbing,
itu jg satu pelajaran utk aku.inilah hebatnya AT181,tak tahu tanya sj.pasti ada jawapan.
utk kawan2 yg baca blog aku ni,mcm mana nk tahu ttg apa itu TINDAKAN @ ACTION.....
bolehla rujuk upline anda yer...hihi.
bkn apa,masing2 ada pandangan dan pendapat masing2.
sbb itu...Hargailah Upline Anda.hihi.


ILMU

Apa sj yg kita lakukan,perlu ada ILMU....ilmu itu dpt membantu kita didunia dan diakhirat.
andai kita punya ilmu,berkongsilah,kerana ilmu itu tetap akan digunakan.walaupun setelah ketiadaan kita.itulah sbbnya ilmu itu cukup2 penting.
mcm aku,bermulanya aku dgn AT181 ni,memang aku tiada pengetahuan langsung ttg berniaga.
aku KOSONG @ ZERO,jd aku perlu ambik ilmu,perlu byk belajar.
tapi bila aku beri peluang kpd diriku utk dibimbing dan diajar
oleh tenaga2 pengajar AT181,kutip pendapat serta pandangan rakan2 seperjuangan dlm AT181,
alhamdullillah.....semakin mudah,semakin senang aku nk berniaga.
itulah kelebihan bila aku sentiasa ikut cara upline aku...cara AT181.
hebat..??bukan aku yg hebat,bukan aku nk berlagak pandai.
AKADEMI TAIPAN 181 yg hebat.....dgn izin dari Yg Maha Kuasa.
jutaan TERIMA KASIH aku ucapkan kpd
CDM FITRI,CDM AYU,CDM KARTINI,CDM KAMARUDIN
CDM FARIDAH,CDM DZULFAUZILAH,CDM CHE MAT,CDM NIZAM
dan juga semua CDM2 yg tak tersebut nama,rakan2 seperjuangan serta semua yg pernah berkongsi ilmu dgn aku...........pandangan dan nasihat kalian semua tak akan aku lupakan,
THANKS A LOT TO EVERYONE!!!!!




No comments:

Post a Comment