Wednesday 17 August 2011

SAFIRA CLUB.....SENTIASA PANAS!!!

SETIAP RABU SAFIRA CLUB
SEMANGAT,ILMU,SUASANA

Hari Rabu malam...Safira Club.itulah rutin aku sejak setahun lebih yg lalu
sejak aku bermula dgn AT181.AT181 dh bertapak disana sejak 3 tahun yg lalu tanpa henti
setiap minggu,kecuali ada hal2 yg sgt2 tak dapat dielakkan.
Tahniah pd CDM Fitri dan CDM Ayu yg membina suasana berniaga di Safira
bersama2 CDM2 utara serta barisan tertinggi AT181.
disitulah tempat aku berniaga,tempat aku ambik ilmu,tempat aku bina semangat
dan disana jglah tempat utk melihat sendiri suasana berniaga AT181 di utara.
lg senang dan mudah utk berniaga di Safira.
disanalah tempat menimba ilmu berniaga.
disanalah tempat utk pastikan momemtum dan semangat kekal ditahap maksimum.
disanalah jg tempat utk saksikan sendiri suasana berniaga AT181.
tak pernah aku tidak hadir kelas,tak ada alasan utk setiap rabu mlm utk tdk ke sana.
dari aku baru join,sorg diri,sampailah dh ada group,dh ada sedikit bukti,
aku ttp hadirkan diri.sbb aku sentiasa ingat pesan upline aku....
"Ilmu  perlu ditambah.... perlu diupgrade... jangan jemu mencari ilmu... jangan rasa dah cukup dengan ilmu yang ada... jangan rasa semuanya sama... kerana ilmu ini sangat luas... dari segi pemahaman,pengamalan,penyampaian semula.... & keberkatan ilmu yang dicari.nak bertahan lama dlm berniaga....jgn tinggal kelas,jgn tinggal majlis2 AT dan jgn tinggal majlis2 syarikat"
alhamdullillah sehingga hari ini,sentiasa diizinkan olehNYA utk sampai di Safira setiap rabu mlm.
dan pada mlm ini...sekali lagi....Pemimpin2 Tertinggi AT181 akan bersama kita di Safira club.
CDM Kartini,CDM Kamarudin dan CDM Faridah.
hadirlah bersama rakan2 kongsi,bawalah bersama prospek2 ...jemputlah seramai mungkin utk dtg.
saksikan sendiri bukti2 kejayaan AT181...termasuk bukti2 kejayaan yg terkini pun ada.
dijemput semua hadir yer....kita jumpa di Safira 9.45 mlm.
berjumpa kita disana...

No comments:

Post a Comment