Thursday 11 August 2011

MASIH BELAJAR.....SAMPAI SEKARANG.

DI MAJLIS YG CUKUP HEBAT
Majlis Anugerah CDM 2009.aku dan beberapa rakan2 kongsi hadir
utk meraikan upline aku,CDM FITRI naik stage ambik pangkat CDM.
peerrgghhhhh.....teruja,tersemangat dan termotivasi...hihi.
tak sangka plak kawan aku ni diraikan sebegitu hebat dlm majlis yg cukup meriah sekali.
TAHNIAH CDM....lani baru ucap,dulu x pandai lg nk ucap tahniah...
sorry yer CDM......huhuhu.
BELAJAR DEMO
 Kali kedua buat demo sendiri,masih pakai uniform kerja lg tu hihihihi.
masa ni pangkat SSM.aku guna fail upline,aku guna bukti2 group dl,sementara aku nk kumpul bukti2 aku.tu yg jd senang tu bila buat dlm group...alhamdullillah closed.
demo ni ok sikit,kawan aku ni positif jg,klu nk bandingkan dgn demo yg pertama....
lintang pukang aku....tambah2 prospek negatif plak.hihi.biasala baru belajar.
"kita kena sentiasa positif,kita kena sentiasa belajar"....itu antara pesanan dr upline aku
yg aku ikut sampai sekarang.

MOTIVASI




Ini semua adalah motivasi aku masa tu,aku fokus nk cari
pendapatan sampingan,sbb aku masih kerja gomen masa tu.masa tu masyuukk mmg x cukup walaupun kami suami isteri kerja gomen.tp aku syukurla
dulunya aku pernah kerja gomen,pernah merasa gaji sebagai
kakitangan kerajaan.alhamdullillah.....syukur sgt.
kebetulan plak masa tu company tengah offer pakej melancong percuma.FOC!!!wow!!!
rugi rasanya klu x ambik,lgpun bila lg nk merasa jln jauh tengok tempat org.
so aku fight btl2 utk ke BEIJING,sbb masa tu tggl 2 bln ja lg kot tempohnya.
so lepas ni nanti aku cerita pencapaian seterusnya plak k......

1 comment:

  1. ~tahniah CDM Din..upgrading..all of motivation sense was upload smoothly~ Din was admired all..
    Stand Up !!! This is time to proud of you !!! Shake hand and salut...Congratulation !!

    ReplyDelete