Wednesday 10 August 2011

Salam Perkenalan....


AKADEMI TAIPAN 181
Masih baru sgt2,baru sebulan lebih bermula  dgn AT181....
masa ni kelas di Safira,masih dlm keadaan tak tahu
apa pun.....hihi.
 Suasana di MINES tempat berlangsungnya "Diamond Night...Nov 2009".
majlis pertama yg aku sertai bersama  AT181.
dimajlis inilah membuka pemikiran ku,
rupa rupanya ramai org2 kita yg berniaga hebat
ramai org2 kita yg berjaya.
dimajlis inilah aku semakin jelas nampak
apa yg aku nak.apa yg aku impikan.
sempat lg mereka berdua posing tu...hihi.
Bersama isteri tersayang,Farah,dia yg banyak memberi
sokongan dan semangat utk aku bermula bersama AT181.
Sekadar utk perkongsian bersama,
masa ni aku memang ZERO/KOSONG.langsung x tahu apa2
ttg nk berniaga.langsung tidak ada ilmu ttg berniaga.
tapi aku beranikan diri utk bermula dan mengambil peluang
utk bersama AT181,sbb aku percaya AT181 boleh
bimbing,latih dan bantu aku...
nanti aku ceritakan dlm next post,
apa yg aku capai dan kecapi setelah aku merebut
Peluang Untuk Kejayaan!!!!

1 comment:

  1. Hebat,saya kagum dengan usaha CDM tu...tahniah buat CDM berdua.

    ReplyDelete