Tuesday 3 January 2012

JANGAN LEPASKAN

PELUANG

Boleh ker ni.....?
Saya pun tanya mcm tu juga dulu,tp saya ambil juga .......
Betul ker ni....?
Saya pun tanya mcm tu juga dulu,tp saya ambil juga......
Banyak tuu......
Saya pun fikir mcm tu juga dulu,tp saya ambil juga.......
Nantila,Tunggula dulu.....
Saya ada juga rasa mcm tu dulu,tp saya terus ambil juga.....
Tak pandai la semua ni....
Saya pun tak pandai juga.tp saya ambil juga ........
Tak minat la......
Saya lagi la tak minat,tp saya ambil juga ........

APA YG SAYA AMBIL...????

PELUANG!!!

Saya ambil PELUANG....!!!!
Mcm2 perasaan dan persoalan yg timbul dulu.
semua diatas tu saya pun alami juga dulu.
dulu tu tak lama mana pun......
baru 2 tahun....baru lagi.
yerla,org lain dah berbelas tahun,dah sepuluh tahun...
dah bertahun2 lebih lama dari saya....
masih ada lagi sampai hari ni.
masih dgn biz ini,biz yg sama sampai hari ini.
tak der masalah pun.
klu bermasalah....takkan sampai mcm tu lamanya,kan??
bukan sorang dua jer...ramai yg mcm tu....
ramai yg berjaya.ramai sgt2....
maknanya......semua tak der masalah.
Akademi Taipan 181 dan Company bergabung...mantap.
jadi,apa salah ambil PELUANG.....
bukan utk org lain,utk diri sendiri juga.
utk family sendiri juga.
mana tahu blh juga tolong sama adik beradik,sepupu sepapat
sahabat2,kawan2 diluar sana.

PELUANG yg datang kepada kita amat rugi andai kita biarkan.
PELUANG itu patut diambil dan digunakan sebaik mungkin.
PELUANG itu banyak sgt kelebihannya.
PELUANG itu tak seharusnya kita lepaskan!!!






1 comment: